آفتاب ایرونی

این وب لاگ با هدف ایجاد مرکزیتی برای اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط در محیط مجازی برای مدیران،مشاوران، متخصصین و پژوهشگران جهت هم افزایی و اثر گزاری در این حوزه مدیریت ایجاد شده است.و شامل یادداشت های از مدیریت فناوری اطلاعات، بانکداری، مدیریت اجرایی،مدیریت استراتژی، مدیریت برند، مدیریت روابط عمومی،مدیریت دانش، تعالی سازمانی، بهره وری، کارآفرینی، روانشانسی، اجتماعی و خانواده می باشد. و آفتاب ایرونی اشاره به اندیشه و قدرت مدیران و متخصصین ایرانی دارد.

شما در کدام سطح از بازاریابی دیجیتال قرار دارید؟

مشخصه‌ «مشتری‌مداری» در شرکت شما برای آشکار کردن قابلیت‌هایی که برای موفقیت در رسانه‌های دیجیتال به آنها نیاز دارید به کار می‌رود و اینکه آیا شما در این حوزه اساسی بازاریابی در چه سطحی قرار دارید.

اگر شما مدیر ارشد بازاریابی در یک شرکت مشتری‌محور هستید؛ برای مثال یک تولید‌کننده مواد‌غذایی، احتمالا نحوه تلاش‌های شما برای دستیابی به مشتریان بیشتر که سال‌های متمادی از آن استفاده می‌کردید امروزه بیش از هروقت دیگر برای شما مورد سوال قرار گرفته است؛ چراکه درسال‌های اخیر رسانه‌های دیجیتال باعث تغییرات عمده‌ای در شیوه تبلیغات و بازاریابی شده‌اند و از طریق شبکه‌های اجتماعی، زیرساخت‌های پهنای‌باند و در اختیارگذاردن روش‌های جدید جمع‌آوری داده به‌صورت آنلاین باعث تغییر اساسی در نحوه‌ ارتباط میان شرکت‌ها و مشتریانشان شده‌ است. اما در این میان تنها تعداد کمی از مدیران بازاریابی توانسته‌اند شیوه‌های بازاریابی خود را کاملا منطبق بر روند جدید نمایند و بیشتر کمپانی‌ها فاقد ظرفیت‌های لازم برای بازاریابی دیجیتال باهدف دستیابی به تعامل کامل با مشتریان هستند.
مفهوم «مشتری‌مداری» به عنوان معیاری برای توصیف جهت‌گیری جدید بازاریابی بااستفاده از رسانه‌های دیجیتال مطرح شده‌است، در این جهت‌گیری جدید اولین مرحله برای تعامل با بازار دیگر محصول، توسعه تجارت یا کمپین تبلیغاتی نیست، بلکه انتقال تجربیات مشتریان از فردی به فرد دیگر و از طریق رسانه‌های دیجیتال، سرآغاز این تعامل است. مصرف‌کنندگان با یکدیگر و با کمپانی‌ قبل، بعد و درطی خرید محصول در تعامل هستند.

منبع: Strategy Business-مترجم:نفیسه هاشم خانی و منتخب مقالات مدیریت-

آفتاب ایرونی را از اینجا دنبال کنید:

FEED


+   یوسفی ; ٢:٠٤ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۱/۱٢/٢٦

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir