آفتاب ایرونی

این وب لاگ با هدف ایجاد مرکزیتی برای اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط در محیط مجازی برای مدیران،مشاوران، متخصصین و پژوهشگران جهت هم افزایی و اثر گزاری در این حوزه مدیریت ایجاد شده است.و شامل یادداشت های از مدیریت فناوری اطلاعات، بانکداری، مدیریت اجرایی،مدیریت استراتژی، مدیریت برند، مدیریت روابط عمومی،مدیریت دانش، تعالی سازمانی، بهره وری، کارآفرینی، روانشانسی، اجتماعی و خانواده می باشد. و آفتاب ایرونی اشاره به اندیشه و قدرت مدیران و متخصصین ایرانی دارد.

 
ساعت ۱٠:٥٠ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۱/٥/۱٦  کلمات کلیدی: کنفرانس، همایش، سمینار ، مدیریت ، بازاریابی ، برند


o    افزایش تعامل و ارتباط کاربران و مشتریان
o    حفظ و وفادارسازی و رضایت مشتریان
o    جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات فردی یا گروهی
o    کاهش هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی
o    آمارهای مفید مدیریتی و بازاریابی از طریق وب سایت برای بهبود مستمر و توسعه
o    ارائه بالاترین کیفیت در خدمات  و محصولات
o    ایجاد افزایش های قابل اندازه گیر ی در فروش و سود
o    ایجاد رضایت و وفاداری در مشتریان  ،همکاران ، نمایندگان  و شرکای تجاری
o    اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی ، آموزش 
o    شناخت فرصتهای جدید تجاری
o    کاهش فرصتهای از دست رفته
o    ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده مشتریان ، همکاران ، نمایندگان و...
o    کاهش دوباره کاری ها و هزینه های  بازاریابی و تبلیغات
o    به دست آوردن سهم بیشتری از بازار
o    افزایش بهروری و بهبود کیفیت خدمات به اعضای  باشگاه
o    افزایش فراوانی دفعات فروش به اعضاء و مشتریان
o    حفظ مشتریان و جلوگیری از روی گردان شدن آنها به سمت رقبا
o    بهبود جلوه و برند سازمان
o    کاهش اتکا به ابزارهای بازاریابی مثل رسانه های جمعی
o    بهبود عملکرد از طریق تحلیل اطلاعات
o    ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان
o    توسعه و خلق خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان
o    ایجاد ارتباطی دوسویه و تعاملی مستقیم با مشتریان
o    ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتریان
o    تشویق اعضا برای استفاده از خدمات الکترونیکی باشگاه
o    ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مصرف‌کنندگان نهایی
o    لذت بخش نمودن تجربه مشتری
o    آموزش اعضا و معرفی خدمات جدید با شیوه‌هایی متفاوت
o    کمتر شدن ضربه‌پذیری شما در مقابل "رقبا" و همچنین" نوسانات بازار"
o    کاهش فاصله بین مراجعات یک مشتری
o    تبدیل مشتریان "گذری" به مشتریان "دائم"
o    پرداختن مشتریانتان به صورت خودجوش به تبلیغ واحد صنفی شما
o    افزایش سود خالص کسب و کار