آفتاب ایرونی

این وب لاگ با هدف ایجاد مرکزیتی برای اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط در محیط مجازی برای مدیران،مشاوران، متخصصین و پژوهشگران جهت هم افزایی و اثر گزاری در این حوزه مدیریت ایجاد شده است.و شامل یادداشت های از مدیریت فناوری اطلاعات، بانکداری، مدیریت اجرایی،مدیریت استراتژی، مدیریت برند، مدیریت روابط عمومی،مدیریت دانش، تعالی سازمانی، بهره وری، کارآفرینی، روانشانسی، اجتماعی و خانواده می باشد. و آفتاب ایرونی اشاره به اندیشه و قدرت مدیران و متخصصین ایرانی دارد.

افزایش سازگاری سازمان‌های کوچک و متوسط با ابزارهای CRM

 بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که میزان سازگاری با نرم‌افزارهای SaaS CRM بین شرکت‌های کوچک و متوسط در حال افزایش است.

به گزارش وب سایت erpcloudnews، این طور که مطالعات جدید بازار نشان داده‌اند، سازگاری با ابزارهای سازمانی با هدف کاهش هزینه‌ها به‌خصوص در بخش راهکارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری بیشتر دیده می‌شود و شرکت‌ها تمایل بیشتری برای استفاده از این قبیل نرم‌افزار‌ها نشان می‌دهند.
طبق آمار به دست آمده حدود ۶۰ درصد شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) که در این مطالعه حضور داشتند اعلام کردند که کاهش هزینه‌ها، مهم‌ترین عاملی بوده است که سراغ راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سازمان خود رفته‌اند.
ابزارهای SaaS CRM کاربردهای فراوانی برای سازمان‌های کوچک و متوسط دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به حذف هزینه مدیریت زیرساخت‌های IT برای برنامه‌های کاربردی سازمان، ایجاد فضایی برای شرکت‌های کوچک و متوسط برای کاهش وابستگی به گروه‌های IT، کنترل اشتراک ماهانه کاربران برای تامین و استفاده از منابع سازمانی، نیاز کمتر به سرمایه‌گذاری‌های فوری، کسب اطمینان از توسعه سریع برنامه‌ها در سازمان، بازگشت سریع‌تر سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، آزادسازی برنامه‌ها از سیستم‌های مدیریتی سرور داخلی و فضاهای ذخیره‌سازی اطلاعات، حذف دردسرهای نگهداری و مدیریت نرم‌افزار، استفاده و سازگاری آسان از ابزارهای CRM و سازگاری آسان محیط با تغییرات پیرامون اشاره کرد.

منبع:  همکاران سیستم

آفتاب ایرونی را از اینجا دنبال کنید:

FEED

+   سید محمد طباطبایی ; ٥:۳٠ ‎ب.ظ ; ۱۳٩٢/۱/٢۱