آفتاب ایرونی

این وب لاگ با هدف ایجاد مرکزیتی برای اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط در محیط مجازی برای مدیران،مشاوران، متخصصین و پژوهشگران جهت هم افزایی و اثر گزاری در این حوزه مدیریت ایجاد شده است.و شامل یادداشت های از مدیریت فناوری اطلاعات، بانکداری، مدیریت اجرایی،مدیریت استراتژی، مدیریت برند، مدیریت روابط عمومی،مدیریت دانش، تعالی سازمانی، بهره وری، کارآفرینی، روانشانسی، اجتماعی و خانواده می باشد. و آفتاب ایرونی اشاره به اندیشه و قدرت مدیران و متخصصین ایرانی دارد.

چهار ابزار برای افزودن فوری به جعبه ابزار روابط عمومی

 هر متخصص روابط عمومی حرفه ای انباری از مهمات ابزارهای دیجیتالی دارد که برای قرار گرفتن در صدر اخبار، ارتباط با خبرنگاران، شناسایی اثرگذاران شبکه های اجتماعی، پخش تحقیقات رسانه ای و پیگیری نتایج پوشش رسانه ای از آنها استفاده می کند. در حالیکه شما ممکن است در مورد بسیاری از ابزارهای ویژه روابط عمومی برای گزارش های خبری تان و تماس با تحریریه، استفاده کنید. باید بدانید که چند ابزار رایگان نیز وجود دارند باعث اوج گرفتن شما تحت محافظت رادار می شود و می توانند اثربخشی،  تعداد طرفداران و توسعه رسانه ای شما را بهبود دهند.

بنابراین همین امروز این ابزارهای مفید روابط عمومی و بازاریابی را به جعبه ابزار خود بیافزایید.

  1. راپورتیو: یک crm رایگان اجتماعی برای صندوق دریافتی های ایمیل شما است.

راپورتیو، افزونه ای است که به سادگی برای جی میل نصب می شود و ارتباطات ایمیلی و روابط دیجیتال شما را به سطح بالاتری ارتقا می دهد. راپورتیو به شما همه چیز را درباره تماس هایتان در صندوق دریافت های ایمیلتان نشان می دهد. راپورتیو این کار را با دریافت اطلاعات از شبکه اجتماعی افرادی که به شما ایمیل می زنند و اخیرا به آن آدرس ایمیل متصل شده اند، انجام می دهد.

ارزش آن برای روابط عمومی: ایجاد روابط عمیق تر با رسانه ها به وسیله درک منافع مشترک، مشاهده آخرین اخبار به روز رسانی رسانه های اجتماعی و فراهم کردن زمینه برای متقاعد کردن خبرنگاران به انتشار گزارش های خبری شما. شما می توانید روابط رسانه ای خود را از طریق ارتباط با مخاطبان خود در لینکداین، توییتر، فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی دقیقا از صندوق دریافت های خود برقرار کنید.

  1. سوشیال برو: تجزیه و تحلیل بازاریابی در اعماق توییتر

 

سوشیال برو پاسخ من برای پیگیری از جامعه رو به رشد در توییتر است. ورژن رایگان سوشیال برو شامل تحلیل همزمان از آن دسته از کسانی است که شما را در توییتر تعقیب می کنند در هر زمانی که تمایل داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید. این ابزار بهترین زمان برای توییت و دستیابی به بزرگترین دسته از تعقیب کنندگان را ارائه می دهد. همچنین این ابزار شامل گزینه هایی برای برون ریزی آن آیتم ها به بافر یا هوت سوئیت است. بعلاوه، سوشیال برو راه های گسترده ای را برای جستجو و فیلتر تعقیب کنندگان تان بر مبنای عوامل متنوعی برای تعقیب کردن، تعقیب نکردن و اضافه کردن آنها به فهرست ارائه می دهد. همچنین راه های مضاعفی برای استفاده سوشیال برو وجود دارد و مدیریت اکانت های برند و اشخاص می تواند از آن استفاده کنند.

ارزش آن برای روابط عمومی: سوشیال برو تحلیلگری همزمان است و می تواند برای سنجش اینکه آیا کسانی که شما را تعقیب می کنند، روی توییتر هستند یا خیر برای تعامل هدفمند و دقیقتر مورد استفاده قرار گیرد. شما همچنین می توانید از ابزار فیلتر برای پیدا کردن پیروان خود در یک کلمه کلیدی خاص استفاده کنید. این راهی عالی برای ساخت و برون ریزی فهرستی از تعقیب کنندگان برای توسعه شبکه های اجتماعی است.

  1. کوانت کاست میژر: ترافیک وبسایت و داده های فردی برای عمده رسانه های دیجیتال

 

اندازه گیری آمار اجازه می دهد تا شما به داده های دموگرافیک و ترافیک بسیاری از سایت ها و رسانه های بزرگ دست یابید. در حالیکه این ابزار تجزیه و تحلیل داده ها برای همه سایت ها ارائه نمی دهد، بینشی به مخاطبان به صورت رایگان و دقیق در مورد بیش از 100 میلیون وبسایت، ارائه می دهد. اطلاعات جمعیت شناختی، جغرافیایی و سبک زندگی در این نرم افزار ارائه می شود.

ارزش آن برای روابط عمومی: اندازه گیری آمار به متخصصان روابط عمومی کمک می کند که درک بهتری از مخاطبان آنلاین شان در رسانه های هدف داشته باشند. با استفاده از کوانت کاست میژر می توانید برترین رسانه ها را شناسایی کرده و شناختی از مخاطبان هدف، اطلاعات جمعیت شناختی، الگوهای ترافیک سایت و ترجیحات مصرف کننده و سبک زندگی اش بدست آورید. با این ابزار شما به درکی از نیازهای مخاطبان رسانه ها مسلح می شوید که می تواند به شما در اقناع خبرنگاران برای انتشار اخبار شما کمک کند. علاوه بر این داده های آماری می توانند برای گزارش نتایج ارزیابی روابط عمومی به مشتریان و سرپرستان ارائه شود.

  1. توییتریچ: اثرگذارانی که مطالب شما را به اشتراک گذاشته اند را پیدا کنید.

 

توییت ریچ به شما اجازه می دهد تا از میزان دسترسی به مقالاتتان در پست های وبلاگ در توییتر اطلاع یابید. شما می توانید به راحتی صرفا با قرار دادن URL مقاله خودتان در آن اطلاعات توییتر را برای آن مقاله مشخص دریافت کنید. اطلاعاتی از قبیل دسترسی به مقاله، برداشت ها، تعداد توییت ها و بازنشر توییت ها در روزهای اخیر، بیشترین مشارکت کنندگان و فهرست بالغ بر 50 کاربری مع مقاله را به اشتراک گذاشته اند. در اینجا مثالی برای گزارش توییت ریچ در مورد مقاله اخیر ما با عنوان 10 پیشبینی برای بازاریابی در سال 2014، آمده است.

ارزش آن برای روابط عمومی: توییت ریچ می تواند به متخصصان روابط عمومی کمک کند تا درکی روشن از برداشت های شبکه های اجتماعی که از پوشش رسانه ای شان ناشی شده است را بدست آورند. این ابزار همچنین می تواند برای تحلیل سایر مقالات نوشته شده توسط خبرنگاران عمده یا در انتشارات مهم به کار رود. فهرست افرادی که این مقالات را به اشتراک گذاشته اند برای شناسایی ظرفیت های اثرگذاران و مشترکان- اضافه کردن آنها به فهرست توییتر، تشکر از آنها برای به اشتراک گذاشتن مقاله تان و تقویت روابط مشتری و اثرگذاران با شما استفاده می شود.

در یک کسب و کار متمرکز بر ساخت روابط، حیاتی است که بهترین استفاده را از ابزارهای تکنولوژیکی برای ایجاد روابط جدید و تقویت روابط جدید ببریم. شما چطور؟ چه نرم افزارهایی را می شناسید که می توان از آنها در بازاریابی و روابط عمومی استفاده کرد؟

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

آفتاب ایرونی را از اینجا دنبال کنید:

FEED

+   سید محمد طباطبایی ; ۸:٥۱ ‎ب.ظ ; ۱۳٩٢/۱٠/٢۱

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir