آفتاب ایرونی

این وب لاگ با هدف ایجاد مرکزیتی برای اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط در محیط مجازی برای مدیران،مشاوران، متخصصین و پژوهشگران جهت هم افزایی و اثر گزاری در این حوزه مدیریت ایجاد شده است.و شامل یادداشت های از مدیریت فناوری اطلاعات، بانکداری، مدیریت اجرایی،مدیریت استراتژی، مدیریت برند، مدیریت روابط عمومی،مدیریت دانش، تعالی سازمانی، بهره وری، کارآفرینی، روانشانسی، اجتماعی و خانواده می باشد. و آفتاب ایرونی اشاره به اندیشه و قدرت مدیران و متخصصین ایرانی دارد.

فراخوان یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
9 مهر 1393
مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

(ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال)


 

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، 9 مهر 1393 به منظور ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار می شود.
این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها، و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.
به علاوه، این کنفرانس رویکردی استراتژیک به  روابط عمومی دو (PR.02) دارد که طی آن بر برخی موارد نظیر همکاری و رهبری برای حضور موثر و موفقیت روابط عمومی ها در رسانه های جدید خواهد پرداخت. مسائلی از قبیل آخرین روندها و تکنیک های داستانسرایی دیجیتال و تغییرات ارتباطات، روابط مشتری و مخاطب، شهرت برند و مدیریت اعتبار، استفاده از رسانه های اجتماعی در بخش های مختلف روابط عمومی و تهیه استراتژی های یکپارچه روابط عمومی در فضای آنلاین مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
در این کنفرانس، شاغلان و مشاوران روابط عمومی گردهم می آیند تا با یادگیری استراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیدی را برای پیشبرد فعالیت های حرفه ای و سازمانی کسب کنند.



کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) چیست؟ 
این کنفرانس از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده است که به آخرین مباحث حوزه صنعت روابط عمومی می پردازد. کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتیاطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود.

چرا در این کنفرانس شرکت می کنند؟
با شرکت در این کنفرانس می توانید علاوه بر آشنایی با استراتژی های رسانه های اجتماعی، محتوای قدرتمندی ایجاد کنید که حضور سازمان/ شرکت تان در محیط این شبکه ها را بهبود دهد و در نهایت بتوانید از تعامل بیشتری با مخاطبان و مشتریان تان برخوردار شوید.
• در این کنفرانس کارگزاران روابط عمومی و رسانه های اجتماعی با نظریات، مطالعات و تحولات این حوزه آشنا می شوند.
• در این کنفرانس می توانید در مورد رشد سامانه های رسانه های اجتماعی در سراسر جهان از جمله ایران بشنوید.
• کسب بینشی در خصوص سازمان ها و شرکت ها و استفاده آنها از رسانه های اجتماعی در تعامل با مشتریان.
• آشنایی با مطالعات و نظریات جدید در مورد مدیریت بحران و کسب دانش در مورد بهترین شیوه های مقابله با بحران.
• تحلیل مفهوم حفاظت از نام تجاری و مدیریت اعتبار، مبارزه با فشار منفی و فعالیت از طریق رسانه های اجتماعی.

چه کسانی مخاطبان این کنفرانس هستند؟
چه کسانی در این کنفرانس شرکت می کنند؟
1. شاغلان روابط عمومی
2. مدیران رسانه های اجتماعی
3. کارگردانان بازاریابی آنلاین
4. مدیران وبسایت ها
5. ارتباطگران و روزنامه نگاران
6. مدیران خدمات مشتریان
7. مدیران توسعه کسب و کار

برنامه های کنفرانس چیست؟
برنامه یکروزه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران شامل ارائه چهره های برجسته در محورهای اعلام شده بشرح زیر می باشد:
• ارائه سخنرانی های کلیدی
• برگزاری کارگاه های آموزشی توسعه حرفه ای
• برنامه های رقابتی
• انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس
• انتشار ویژه نامه کنفرانس
• ارائه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و کارگاه های آموزشی
شرکت در این دوره ها که با مطالعات موردی و نمونه هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی را قادر می سازد که بتوانند:
1. بهترین روش ها را به اشتراک بگذارند.
2. تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند.
3. به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست پیدا کنند.

چه موضوعاتی مورد بررسی قرار می گیرد؟
این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کند.
دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارائه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محور های زیر اعلام می کند:

ارتباطات آنلاین 
• روابط عمومی و رسانه های جدید (روابط عمومی در جهانی دیجیتال شده)
• روابط عمومی، رسانه های جدید و اخلاق (اخلاق رسانه های جدید)
• سواد رسانه های جدید
• استراتژی های رسانه های اجتماعی
• تولید محتوای موثر و اقتصاد رسانه های جدید
• تبلیغات در رسانه های جدید
• رسانه های جدید، حقوق بشر و قدرتمندسازی
• چالش های فرهنگی- اجتماعی و رسانه های جدید
• رسانه های اجتماعی و مسئولیت اجتماعی
• رسانه های اجتماعی، مقاصد کسب و کار و بازاریابی آنلاین
• روابط عمومی، متن کاوی ومدیریت یکپارچه اطلاعات
• موتورهای جستجو، سئو و نقش روابط عمومی
• رسانه های تلفن همراه
• برنامه های ویدئویی
• چند رسانه ای
• اندازه گیری ROI رسانه های اجتماعی
• ارزیابی رسانه های اجتماعی و ارتباطات روابط عمومی در چشم انداز ملی وجهانی
• تکنولوژی، نوآوری و آینده روابط عمومی: کسب اطمینان از جریان تغییرات نو ظهور قبل از شروع رقابت
روابط رسانه ای 
• رسانه های اجتماعی و تکنولوژی های ارتباطی و اطلاع رسانی
• رسانه های دیجیتال و استفاده از تکنولوژی های نوین در گردآوری و تجزیه و تحلیل اخبار
• چشم اندازهای رسانه ای در حال تغییر: نکات اثبات شده برای تعامل با خبرنگاران و اثرگذاران کلیدی
• اثربخشی چند رسانه ای و ترکیب صحیح چند رسانه و محتوا برای به حداکثر رساندن دسترسی
• تاثیر رسانه اجتماعی روابط عمومی و ارزش پوشش مطبوعاتی آنلاین
• استفاده از تبلیغات شبکه های اجتماعی برای ارائه هدفمند اطلاعاتی
• راه های جدید برای ویدئوهای خبرگرا
• ایجاد روابط با روزنامه نگاران در رسانه های اجتماعی

مدیریت بحران
• بنیان های برنامه ارتباطات بحران آنلاین برای پیشگیری و پاسخ
• استراتژی های ارتباط موثر با کارکنان در محیط جهانی شده و دیجیتالی در شرایط بحران
• روش های خلاقانه تهیه برنامه ارتباطی بحران
• مدیریت بحران و رسانه های اجتماعی
• دریافت موجز و پیام سازگار در هنگامه بحران و بعد از آن
• بحران، ریسک و مدیریت مسائل ارتباطی

ارتقاء شهرت و حفظ اعتبار
• استراتژی های برند و مدیریت شهرت آنلاین در چشم انداز جهانی
• مدیریت شهرت، روندها و اثربخشی روابط عمومی دیجیتال
• تغییر چشم اندازهای تکنولوژی های ارتباطی و اثرات آن بر مدیریت اعتبار
• مدیریت بحران با استفاده از رسانه ها وکانال های اجتماعی


کمیته علمی این کنفرانس متشکل از اساتید دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، آزاد اسلامی، امام صادق(ع)، سوره و صدا و سیما است.
مهلت ارسال مقالات تا 30 تیر 1393 و زمان ارائه در قالب پاورپوینت روز 30 مرداد 1393 اعلام شده است.

کارگاه های آموزشی کدامند؟
دوره های آموزشی رهبری در حوزه روابط عمومی، حول محور دو موضوع زیر برگزار می شود:

• استراتژی های یکپارچه تلفن همراه 
1. تعریف و اثربخشی تلفن همراه
2. ابزارها و رسانه های تلفن همراه
3. استراتژی های روابط عمومی تلفن همراه
4. رویکردی نوآورانه و خلاقانه به هنر تلفن همراه
5. یادگیری توسعه برنامه های نرم افزاری از وبسایت های تلفن همراه
6. استفاده از رسانه تلفن همراه برای ارائه هدفمند اطلاعاتی/ اطلاع رسانی و فعالیت های تبلیغاتی
7. بهترین راهکارهای شناسایی بازار تلفن همراه
8. یکپارچه سازی بازاریابی شبکه های اجتماعی و سنتی در استراتژی تلفن همراه
9ارزیابی عمیق و درک ارزش افزوده تلفن همراه
10. کسب دانش کاربردی از مطالعات موردی پیشرو

• سئو و روابط عمومی
روابط عمومی نقشی عظیم در سئو برای ساخت لینک های دریافتی از سایت های متنوع و مقتدر بازی می کند و نمی توان باور کرد که این موضوع تنها یک نقطه نظر ساده باشد.
چگونه سازمان ها و شرکت ها به اصلاح نحوه انتشار روابط عمومی ها و تولید محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی نیاز دارند؟ سئو نقش روابط عمومی را در رسانه های اجتماعی برجسته می کند.

هزینه شرکت در این کنفرانس چقدر است؟
هزینه شرکت در این کنفرانس برای شرکت کنندگان عادی 400 هزار تومان است. کسانی که مقاله در کنفرانس ارائه کنند، 50 درصد از این هزینه کاسته می شود. همچنین برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکترا)، 40 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. مالیات تکلیفی و ارزش افزده به عهده شرکت کنندگان است.

12مین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران 
مطابق سنت 11 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1393 اعطا می کند. در این جایزه سازمان ها، شرکت ها و افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه ریزی
4. اجرا
5. خروجی ها/ نظارت و ارزیابی
جوایز به سازمان ها، شرکت ها و افرادی اعطا می شود که در هر بخش به طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته اند. امسال برای نخستین بار، برای هر بخشی برای نفرات اول، هدیه جداگانه ای درنظر گرفته می شود که به برندگان آن اهدا می گردد.

شرکت در جشنواره دارای مزایای زیر است:
- اهداء لوح وتندیس برترین ها
- معرفی برگزیدگان در کتاب"نام آوران روابط عمومی ایران"
- ثبت مشخصات برگزیدگان در سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران
- اهداء تقدیرنامه ویژه جشنواره با امضاء مشترک انجمن جهانی کارگزار مسلمان روابط عمومی
- انتشار کتابچه ویژه برگزیدگان جشنواره
- امکان استفاده از 30 درصد تخفیف دوره های آموزشی کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال برای 3 نفر
- امکان استفاده از 30 درصد تخفیف خرید انتشارات کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال
- 20درصد تخفیف شرکت در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال 1393
- ارائه مشاوره رایگان به شرکت کنندگان قبل از شرکت در جشنواره

این جشنواره دارای بخش های زیر است:
الف) ویژه 
• مدال روابط عمومی ایران
• نشان روابط عمومی (جایزه ویژه موسسه کارگزار روابط عمومی)
• جایزه ویژه سال
• جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی
ب) اصلی
• پژوهش و تحقیق
• ارتباطات رسانه ای
• ارتباطات مردمی
• ارتباطات سازمانی
• ارتباطات بحران
• مدیریت رویداد برای برنامه ریزی و ارائه یک رویداد موفق با ابعاد روابط عمومی
• روابط عمومی بین المللی
• مسئولیت اجتماعی
• تبلیغات و بازاریابی
ج‌) انتشارات
• کتاب
• بروشور
د) فعالان روابط عمومی 
• مدیر حامی روابط عمومی
• مدیر برتر روابط عمومی
• کارشناس برتر روابط عمومی
ه) روابط عمومی دیجیتال
• وبسایت
• رسانه های تلفن همراه
• وبلاک (سازمانی - شخصی)
• خبرنامه(های) ای‌میلی و اینترنتی
• اینترانت [شبکۀرایانه‌ای خصوصی داخلی]
• فعالیت در شبکه‌ های اجتماعی

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن ثابت: 77- 88617576 (021)
تلفن همراه: 09197790283
دورنگار: 88602308 (021)
صندوق پیامک: 30007153
وبسایت:www.shara.ir www.irancpr.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com –info@iranpr.org

 

منبع:  شارا

آفتاب ایرونی را از اینجا دنبال کنید:

FEED

+   سید محمد طباطبایی ; ۱٠:۱٥ ‎ق.ظ ; ۱۳٩۳/۱/٩

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir