آفتاب ایرونی

این وب لاگ با هدف ایجاد مرکزیتی برای اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط در محیط مجازی برای مدیران،مشاوران، متخصصین و پژوهشگران جهت هم افزایی و اثر گزاری در این حوزه مدیریت ایجاد شده است.و شامل یادداشت های از مدیریت فناوری اطلاعات، بانکداری، مدیریت اجرایی،مدیریت استراتژی، مدیریت برند، مدیریت روابط عمومی،مدیریت دانش، تعالی سازمانی، بهره وری، کارآفرینی، روانشانسی، اجتماعی و خانواده می باشد. و آفتاب ایرونی اشاره به اندیشه و قدرت مدیران و متخصصین ایرانی دارد.

شش عنصر کلیدی که کارکنان تان را وادار به گفتن داستان نشان تجاری شما می کند

نویسنده : متیو شوارتز مترجم: سحر بشارتی راد - این مسئله به یک استعاره متداول در حوزه های بازاریابی و ارتباطات تبدیل شده است که کارکنان بهترین سفیران نشان تجاری هستند. البته این مسئله درست است، اما لزوما موثرترین روش برای افشای پیام تان توسط کارگران و تبلیغ شرکت نخواهد بود.

 این مسئله به یک استعاره متداول در حوزه های بازاریابی و ارتباطات تبدیل شده است که کارکنان بهترین سفیران نشان تجاری هستند. البته این مسئله درست است، اما لزوما موثرترین روش برای افشای پیام تان توسط کارگران و تبلیغ شرکت نخواهد بود.


کارکنان می خواهند داستان شرکت خود را بگویید، اما نمی خواهند فقط یک سخنگو باشند. آنها می خواهند آن را به گونه ای بیان کنند که با شبکه های اجتماعی شان عجین شود و بتواند منجر به آغاز گفتگو گردد.

 


به عنوان مثال، کارکنان در گروه W2O نمی خواهند "طرفداران" یا "سفیران" نامیده شوند، بلکه می خواهند، با توجه به گفته ی گری گریت کارفرمای روابط عمومی، به عنوان مفسران قانونی شرکت، محصول و یا نشان تجاری دیده شوند ، که در تعامل با کارکنان متخصص شده اند.


در زیر عناصر کلیدی در مورد چگونگی تعامل با کارکنان به گونه ای که از خطوط بالا و پایین تعریف گریت بهره برده، آمده است:


سیاست و دستورالعمل های واضح: مجموعه ای واضح از دستورالعمل ها برای چگونگی شرکت در مکالمات آن لاین به نمایندگی از شرکت از جمله زمانی که نمی توانند شرکت کنند.


آموزش اجتماعی: به منظور تقویت پیام های شرکت، توانمند سازی کارکنان برای به اشتراک گذاشتن اخبار شرکت و اطلاعات مربوط به محصول در شبکه های اجتماعی شخصی است.


نظارت: ایجاد یک نقطه مرکزی برای بررسی اطلاعات و یا مطرح نمودن مسائلی که ممکن است نیاز به دخالت شرکت داشته باشد.


موتور مطالب و محتوا: محتوا عادی باید با دسترسی آسان برای کارکنان توسعه یابد.


به رسمیت شناختن حرفه ای: به منظور فعال کردن رهبران تفکراجتماعی، ایجاد اعتبار در رابطه با موضوعات شرکت و ایجاد وضعیت تاثیر گذار در سراسر سازمان.


کارت های امتیازدهی: در برخی موارد، به منظور تعیین چگونگی عملکرد کارکنان و جایگاه تشدید محتوای آنان نیازمند توسعه کارت های امتیازدهی فردی هستید.

آفتاب ایرونی را از اینجا دنبال کنید:

FEED

 Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on Pinterest

 با احترام به طبیعت، لطفا فقط در صورت لزوم از این پست پرینت بگیرید.

+   سید محمد طباطبایی ; ٩:٥۸ ‎ب.ظ ; ۱۳٩۳/٤/۱٦