آفتاب ایرونی

این وب لاگ با هدف ایجاد مرکزیتی برای اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط در محیط مجازی برای مدیران،مشاوران، متخصصین و پژوهشگران جهت هم افزایی و اثر گزاری در این حوزه مدیریت ایجاد شده است.و شامل یادداشت های از مدیریت فناوری اطلاعات، بانکداری، مدیریت اجرایی،مدیریت استراتژی، مدیریت برند، مدیریت روابط عمومی،مدیریت دانش، تعالی سازمانی، بهره وری، کارآفرینی، روانشانسی، اجتماعی و خانواده می باشد. و آفتاب ایرونی اشاره به اندیشه و قدرت مدیران و متخصصین ایرانی دارد.

سومین سمینار تخصصی ارزیابی و بهبود عملکرد سازمانی
ساعت ۳:٤٥ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۱/٧/۱۱  کلمات کلیدی:

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=9d4dd86aff&view=att&th=139815df8a2c34ff&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P9YWo4v2So13kzrhsby4vAr&sadet=1349176613329&sads=Wwr1Hwij8ywwdQ_MDintnYnJYh8&sadssc=1


ارزیابی و بهبود عملکرد سازمان

    7 و 8 آبان ماه سال جاری - هتل المپیک

 

""""سومین سمینار ارزیابی و بهبود عملکرد سازمانی موفق به اخذ مجوز با شماره 213/91/84594/د ، از کار گروه ساماندهی همایش های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور گردید.""""

 

معرفی

کلید موفقیت بهبود عملکرد سازمانی – برای هر اندازه سازمانی- تضمین این است که افراد زمان و انرژی بیشتری برای انجام فرایندهای ضروری مدیریت عملکرد صرف کنند، بدین معنی که بر روی اهداف فردی و تیمی، که پشتیبان اهداف سازمانی یا واحدی هستند، توافق کرده، عملکرد را بر اساس آن اهداف ارزیابی نموده و همچنین بر روی برنامه های عملیاتی مورد نیاز به منظور بهبود عملکرد و افزایش توانایی سازمان برای ارائه نتایج عملکردی بهتر، توافق کنند.

مدیریت عملکرد یک فرایند استراتژیک و یکپارچه است که از طریق بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های افراد و تیم های کاری موجب موفقیت پایدار سازمان ها می شود. از اینرو سطوح بالای عملکرد سازمانی مبتنی بر درک روشن از ماموریت، استراتژی ها و اهداف سازمان می باشد. بر این اساس مدیریت و بهبود عملکرد بر توافق درباره اهداف، نیازمندی های دانشی، مهارت های فردی، شایستگی های سازمانی و برنامه های توسعه فردی و سازمانی مبتنی است. با این فرض صحیح، مدیریت عملکرد وسیله ای برای کسب نتایج بهتر از کل یک سازمان یا تیم ها وافراد آن از طریق درک و مدیریت کردن عملکرد در چارچوب توافق شده ای از اهداف برنامه ریزی شده، استانداردها و نیازمندی های شایستگی است.

لزوم شناخت این مولفه ها و سپس برنامه ریزی برای احصاء مناسب آنها، ما را بر آن داشته تا هر ساله به همراه جمعی از اساتید و مدیران این عرصه نسبت به برگزاری سمینار تخصصی پیش رو اقدام نماییم. امسال نیز، به یاری خداوند متعال، سومین سمینار را با رویکردی کاربردی و با محوریت اصول طراحی بهترین شاخص های ارزیابی و بهبود عملکرد تقدیم همه مخاطبین خواهیم کرد.

 

محورهای سخنرانی و ارائه موضوعات سمینار

اصول طراحی و تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان

اصول ارزیابی فرایندهای سازمانی و طراحی شاخص های مرتبط

طراحی و تدوین شاخص‌های ارزیابی تکنولوژی سازمان

اصول طراحی شاخص های ارزیابی عملکرد در سازمان های پروژه محور

طراحی مکانیزم ارزیابی و بهبود عملکرد مبتنی بر استراتژی های کسب و کار

 

    اعضای پانل علمی و اساتید سمینار:

  • دکتر بهنام فیض‌آبادی: دکترای مدیریت تولید و عملیات، عضو هیات علمی و مدیر گروه مدیریت پروژه سازمان مدیریت صنعتی ،مشاور و مجری در حوزه مدیریت پروژه

  •  
  • دکتر ناصر باقری‌مقدم: دکترای مدیریت تکنولوژی، مدرس دانشگاه، مشاور و مجری پروژه‌های مدیریت استراتژیک، عملکرد و تکنولوژی

  •  
  • دکتر عباس خدادادی: دکترای مدیریت استراتژیک، مدرس دانشگاه، مجری و مشاور پروژه‌های برنامه ریزی استراتژیک و ارزیابی عملکرد

  •  
  • دکتر فرزان مجیدفر: دکترای مدیریت فناوری، مدرس دانشگاه، مجری و مشاور شرکتهای بزرگ و برتر کشور در حوزه های مدیریتی

  •  
  • دکتر احمدعلی‌بابایی: دکتری مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس، مدرس دانشگاه، مشاور در زمینه تعالی سازمان و مدل‌های فرآیندگرا

  •  
  • مهندس جواد عبداللهی : دانشجوی دکترا ، فوق لیسانس پژوهش عملیاتی ، مجری و مشاور پروژه هایی در حوزه ارزیابی عملکرد در سازمانهای مختلف
  • مهندس مهدی صحاف‌زاده: مجری و مشاور پروژه‌های استراتژیک و ارزیابی سازمان
  • مهندس حامی یوسف‌دهی: مجری و مشاور سازمان‌ها در حوزه مدل‌های کسب و کار و بهینه‌سازی عملکرد

فراخوان تجربیات موفق ارزیابی عملکرد سازمانی پیاده شده در سازمان

بی شک یکی از راه‌های آموختن، درس‌هایی است که می‌توان از تجربیات اتفاق افتاده در محیط‌های واقعی یاد گرفت. بر این اساس و به منظور بالاتر بردن و غنای سطح مطالب ارائه شده در سمینار، در نظر داریم تا از بهترین تجربیات و پروژه‌های اجرا شده در سازمان‌های مطرح کشور در حوزه‌های فرموله کردن، پیاده سازی و اجرای نظامات ارزیابی عملکرد بهره‌مند گردیم. در این راستا و با توجه به اینکه این امر یکی از خواسته های مخاطبین این سمینار در دوره های پیشین نیز بوده است، از کلیه مدیران، مشاوران، محققین و کارشناسان این حوزه دعوت می‌گردد تا تجربیات خود را جهت بررسی به دبیرخانه ارسال نمایند تا در صورت احراز شرایط، به عنوان سخنرانی در سمینار ارائه گردد.

به منظور رعایت عدالت در ارزیابی و داوری مطالب ارسالی، خواهشمند است دستورالعمل ذیل را در ارسال موارد رعایت فرمایید. بدیهی است تجربیات ارسالی بدون رعایت موارد یاد شده مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

1- مطالب ارسالی در محیط Word2007 و با فونت BMITRA14 و با فاصله خطوط 15/1تهیه و ارسال شود.

2- حداکثر مطالب در 5 صفحه A4 تنظیم و ارائه گردد.

3- از بیان مقدمه و ادبیات و سایر مطالب روتین اکیدا خودداری شود.

4- تجربیات ارسالی، حتی الامکان موارد ذیل را شامل گردد: (سرفصل‌های مدنظر دبیرخانه)  

          # معرفی اجمالی سازمان در 5 خط  

          #منطق و مدل بومی ارزیابی عملکرد سازمان  

          #شیوه، فرایند و مکانیزم فرموله کردن یا پیاده‌سازی نظام ارزیابی عملکرد سازمان  

         #چالش‌ها و دغدغه‌ها در فرموله کردن یا پیاده‌سازی و راهکارهای استفاده شده برای غلبه بر آنها 

         #شیوه‌ها و تکنیک‌های شاخص گذاری

         #روش‌های به مشارکت گرفتن کارکنان سازمان به شکل موثر و بهینه

        #مهمترین نتایج و دستاوردها (اعم از پیروزی و یا شکست)

 

5- معرفی افراد ارائه دهنده مطلب و همچنین فردی که در سمینار سخنرانی خواهد نمود، در یک صفحه مجزا شامل:

         * نام و نام خانوادگی

         * تحصیلات (مقطع و دانشگاه)

         *سمت سازمانی

         *تلفن، موبایل و ایمیل

 

آخرین مهلت ارسال تجربیات به دبیرخانه 10 مهر ماه می باشد و با توجه به محدودیت زمان ، امکان  تمدید وجود ندارد.

خواهشمند است تجربیات را در قالب ذکر شده به آدرس: conference@pbita.com  ایمیل نمایید

دانلود فرم ثبت نام