آفتاب ایرونی

این وب لاگ با هدف ایجاد مرکزیتی برای اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط در محیط مجازی برای مدیران،مشاوران، متخصصین و پژوهشگران جهت هم افزایی و اثر گزاری در این حوزه مدیریت ایجاد شده است.و شامل یادداشت های از مدیریت فناوری اطلاعات، بانکداری، مدیریت اجرایی،مدیریت استراتژی، مدیریت برند، مدیریت روابط عمومی،مدیریت دانش، تعالی سازمانی، بهره وری، کارآفرینی، روانشانسی، اجتماعی و خانواده می باشد. و آفتاب ایرونی اشاره به اندیشه و قدرت مدیران و متخصصین ایرانی دارد.

کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا
ساعت ٩:٥٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٧/۱٩  کلمات کلیدی: مجله، کتاب، خبرنامه ، فناوری اطلاعات ، مذهبی

 پله پله تا ملاقات خدا

درباره ی زندگی، اندیشه و سلوک مولانا جلال الدین رومی

نویسنده: دکتر عبدالحسین زرین کوب


راوی: فریده گودرزی        زمان کل: ۲۲ ساعت و ۳ دقیقه

دانلود با لینک مستقیم:

 دانلود بخش اول (حجم: 25.8MB)

دانلود بخش دوم (حجم: 25.9MB)

دانلود بخش سوم (حجم: 26MB)

دانلود بخش چهارم (حجم: 26MB)

دانلود بخش پنجم (حجم: 25.9MB)

دانلود بخش ششم (حجم: 25.8MB)

(Format: Mp3          Archive Type: RAR)


لینک کمکی:

 دانلود بخش اول (حجم: 25.8MB)

دانلود بخش دوم (حجم: 25.9MB)

دانلود بخش سوم (حجم: 26MB)

دانلود بخش چهارم (حجم: 26MB)

دانلود بخش پنجم (حجم: 25.9MB)

دانلود بخش ششم (حجم: 25.8MB)

(Download Server: Mediafire     Format: Mp3     Archive Type: RAR)


پله پله تا ملاقات خدا کتابی است نوشتهٔ دکتر عبدالحسین زرین‌کوب.
این کتاب در مورد زندگی، اندیشه و سلوک مولانا جلال‌الدین محمد بلخی (رومی) می‌باشد. عبدالحسین زرین‌کوب در این کتاب بر خلاف سایر تألیفات خود از دادن مراجع و منابع مختلف و متعدد در داخل کتاب خودداری کرده و همه مطالب را به قلمی بسیار ساده، روان و عامه فهم نوشته‌ است.
بخشی از مقدمه کتاب :
«پله پله تا ملاقات خدا، و این عنوان را از آن‌رو برای این نوشته برگزیده‌ام که خطّ سیر زندگی مولانا جلال‌الدین محمّد بلخی رومی معروف به مولوی را در سلوک روحانی تمام عمر او نشان می‌دهد؛ هرچند خود در مثنوی معنوی وی به شکل یک مصرع شعر، از زبان طعانه‌یی نقل می‌شود که به پندار خویش هیچ نشانی از آن در مثنوی -که خود یک رویه از زندگی و سلوک مولاناست- نمی‌یابد. جزء اخیر مصرع مولانا هم تعبیری ترجمه گونه مأخوذ از کریمهٔ «وَ منْ یَرجُو القاءَ ربّه» در قرآن کریم (۱۱۰/۱۸) است و با استناد به کلام لاریب در باب تعبیر و عنوان بر گوینده و نویسنده مجال ریبی نمی‌ماند اگر چه امکان تأویل در این باب نیز توقف در ظاهر تعبیر را الزام نمی‌کند.»