طراحی هویت برند

email brand identity -
هویت برند یک سرمایه است امروزه نقش مصرف کنندگان در دنیایی با هزاران برند کوچک وبزرگ اهمیت بیش تری پیدا کرده است. شرکت ها در جستجوی روش هایی هستند تا با مشتریان خود ارتباط حسی نزدیک تری برقرار کنند، بی همتا و غیرقابل جانشین گردند و روابط دائمی داشته باشند. این مردم هستند که برندها را می سازند، عاشق یک برند می شوند به آن اعتماد و برتریا ش را باور می کنند، انتخابش می کنند و به آن وفادار باقی می مانند.
پس هویت برند یک دارایی و یک سرمایه است و مراحل برندینگ روند ساخت و پرداخت این هویت است. مهم نیست در کجای دنیا هستید، پرسش ها یکسان هستند:
چه کسی هستید؟
چه کسی باید این را بداند؟
چگونه خواهند فهمید؟
چرا برایشان اهمیت دارد؟
اگر قصد دارید برندی داشته باشید که مردم دربارها ش سخن بگویند، عاشقش باشند و انتخابش کنند، باید بتوانید پاسخی مناسب برای این پرسش ها داشته باشید.
باید از الف تا ی برندینگ را به خوبی بدانید.
کتاب طراحی هویت برند مرجعی کامل برای پاسخگویی به این پرسش هاست.
این کتاب که در بین تمام متخصصان یاد می شود، از سه بخش تشکیل شده است :
« انجیل برندسازی » دنیا از آن به عنوان
-بخش 1 پیرامون مفاهیم اساسی مورد نیاز برای شناخت فرآیند هویت برند است:
برند چیست؟
هویت برند چیست؟
برندسازی چیست؟
ذی نفعان چه کسانی هستند؟
و...
 
-بخش 2 فرآیند جامع هویت برند را بدون در نظر گرفتن پیچیدگی یک پروژه نشان می دهد:
-انجام دادن تحقیق -تحقیق بازار
-چکیده ی برند
-نام گذاری
-لوگو+ امضا
-رنگ
-تایپوگرافی
و...
 
-بخش 3 نمونه هایی کاربردی از برندهای برتر دنیا را ارائه می دهد که می توانند در طراحی برندتان الهامب خش باشند:
-آمازون دات کام
-فدکس
-هرمان میلر
-مهُر گودهاوس کیپینگ
-بازی های المپیک
-موما
و...
فراموش نکنید هویت برند شما، یک سرمایه با ارزش است.
برای ایجاد و حفظ این سرمایه فقط کافی است نسبت به بهترین بودن مایل و مشتاق باشید و کتاب طراحی هویت برند را به عنوان یک کتاب راهنما انتخاب کنید.

آفتاب ایرونی را از اینجا دنبال کنید:

FEED

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on Pinterest

 با احترام به طبیعت، لطفا فقط در صورت لزوم از این پست پرینت بگیرید

/ 0 نظر / 9 بازدید