تفکر استراتژیک
فراتر از مدیریت استراتژیک
مدیران پیوسته با موقعیت های دشوار و یا تصمیم های پرچالشی مواجه هستندو وظیفه آنان حل مشکلات و انجام بهتر کارها تا حد توان با استفاده از اطلاعات در دسترس است. در این مواقع تفکراستراتژیک کمک می کند، برفراز کارهای روزمره قرار گرفته و علی رقم پیچیدگی های محیطی، از منظری فراتر سازمان و برند خود را به سمت هدف راهبری نمایید.
جناب دکتر شهریارشفیعی که از پایه گذاران اندیشه برندسازی و مدیر علمی مجموعه تخصصی برندتک در ایران هستند در این دوره آموزشی به نانوشته ها و ناگفته های تفکراستراتژیک در عرصه ی مدیریت کسب وکار، ورود به بازارهای جدید، تدوین راهبردهای فروش و تثبیت جایگاه برند و برندآفرینی خواهند پرداخت.
وجه تمایزدر آموزه های جناب دکتر شفیعی در عرصه تفکراستراتژیک چنین است که تفکر موفق را از جنس مدل ذهنی می دانند نه از نوع فرمولهای کتابی یعنی آنکه تفکراستراتژیک باید درونی شده و رویه های ذهنی یک مدیر قرارگیردوگرنه شیوه های معمول فرمولی نمی تواند در شرایط متحول و متغیر امروزی کارآمدی لازم را داشته باشند. در این دوره با شرح این رویکردبه طرح مضامین زیر خواهیم نشست.
سرفصل مطالب دوره:
تفکر و تعقل
- مفهوم سازی
- یادگیری و انتقال تفکر
- زایش فکری (هدف ما)
- مفاهیم پایه استراتژی سازمانی
- پارادایم
- فرصت
- برنامه ریزی
- تاریخچه استراتژی
- استراتژی و مفاهیم مرتبط با آن
- محیط
- نقاط استراتژیک
- ویژگیهای استراتژی
- تاکیتیک
- هدف
- مدلهای ذهنی
- فضای فکری
- جایگاه تفکر در فضای فکر
- تفکر استراتژیک (جمع بندی موضوع)
- تفکر استراتژیک در دنیای واقعی
- جایگاه شهود
ماموریت
- ارزش
- تعریف استراتژی
- مزیت رقابتی
- رویکرد پرسش محور
- زایش فکری
- راه های حل مسائله
- انواع مدل
مدیر علمی: دکتر شهریار شفیعی
مدیر اجرایی: ساناز عبدلی
مکان برگزاری: تهران، چهارراه پاسداران، ابتدای دولت، پلاک 12، درب پارکینگ، طبقه دوم، موسسه بن ژیوار
مخاطبین:
√ مدیرعامل ها
√ مدیران بازاریابی
√ مدیران ارشد سازمانها
طول دوره: 20ساعت (4 جلسه)
هزینه ثبت نام : واریز مبلغ 4440000ریال برای کل دوره (20 ساعت)
شروع دوره : 2بهمن ماه
زمان برگزاری: پنجشنبه ها 14 تا 19
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.brandztech.com مراجعه فرمایید.
آفتاب ایرونی را از اینجا دنبال کنید: