تمرینات مغزی برای بهبود شخصیت

به منظور بهبود شخصیت محققان، به بررسی یک علم ترکیبی- عاطفی علم اعصاب می پردازد که باعث تحریک و آموزش مغز برای تقویت شخصیت می شود.

برخی از ورزش ها مثل ژیمناستیک باعث شادی ذهن می شود و این گونه ورزش ها به توسعه ظرفیت خود آگاهی و از بین بردن عوامل دیگر که بیش از حد به مردم ضربه می زند کمک کند.

این تمرینات در کتاب زندگی عاطفی مغز، در ایالات متحده منتشر شده است.

تحقیق مشاوران نشان می دهد که دفتر خاطرات و نوشتن در آن، عکس های خانوادگی و این که یاد بگیریم چطور باید تشکر کنیم می تواند به ما در بهبود شخصیت مان کمک نماید.

اغلب تعارف از طرف دیگر به ما در دیدن افراد دیگر و خوب دید آنها و زندگی خودمان کمک می کند.

یکی از تمرینات مدیتیشن، نشستن ، تمرکز و توجه به خود بدون حواس پرتی برای افزایش بصیرت و داشتن روابط خوب با مردم است و با استفاده از زبان بدن و تن می تواند به منظور شناسایی احساسات به شما کمک کند، انجام این تمرین به مدت 10 دقیقه در روز و در یک اتاق آرام بسیار موثر خواهد بود.

 

نکته: انجام این کار به مدت 4 یا 5 بار در هفته می تواند به آشنایی بیمار با شرایط روحی خود، عمیق نفس کشیدن و غیره می تواند موجب احساس شادی  در این بیماران شود.

باشگاه خبرنگاران جوان 

/ 0 نظر / 7 بازدید