حلقه های زنجیر رو به هم وصل کنید

مشکــــــــــــــل کجاست؟

۱٫        وقتی گنجی از پول داری + و پروژه هایی که ریسک در آنها زیاد است :: همه ی پولت را در یک پروژه ی با ریسک بالا مگذار

۲٫        وقتی سر چیزی که احتمال باخت آن بالاست تمام پولت را شرط بستی، بدان که بازنده ای

 

 

وقتی شما یک مستند بسیار ارزشمند و یا یک صد فیلم با ارزش دارید آن را در پروسه ی تدریجی به مشتریان ارائه دهید، موفق ترید زیرا :

۱٫        آنها هم وقت میکنند یکی یکی در زمانی که به اینترنت سر می زنند آن ها را ببیند

۲٫        و هم شما سرمایه گذاری در چیزی نمیکنید که یک شبه هزینه کنید و ده ماهه دریافت کنید.(کم کم همراه سرمایه گذاری، نتیجه را می بینیند)

 

 

و اما نکته ی اصلی، را در جزئیات همان مثال قبل توضیح می دهم:

  • تیم بازرگانی ایمیل میفرستند و SMS و نامه ی کاغذی و BLog و وب سایت و خیلی چیز های دیگر
  • تیم گرافیک و دمو سازی هم فیلم های خوبی را با توجه به سناریوهای طراحی شده می سازند
  • تیم ارتباط با مشتری همواره با مشتری در ارتباط است

حالا شما بیایید و با توجه به ارتباط جدیدی که بین هر کدام از اینهاست هم افزایی را حداکثری کنید:

  • به تیم ارتباط با مشتری بگویید که نظر سنجی از مشتری کند و بگوید چه احتیاج داری؟ (آمار درست می شود)
  • از روی بیشترین تعداد مشتری و اولویت خود مشتری ببینید به چطور کمکی احتیاج دارد
  • به تیم سناریو بگوئید که چند سناریو برای این مشکل طراحی کند
  • سناریو ها را برای مشتریان توضیح دهید و بخواهید که رای بدهند
  • با اولویت ترین سناریو را به تیم دمو سازی داده و بخواهید که سه تیم مختلف بدون اینکه از کار هم خبر داشته باشند ، سه اتود و پیش تولید انجام دهند
  • دوباره بهترین پیش تولید را از مشتری بخواهید که انتخاب کند
  • دموی نهایی را برای ده درصد مشتریان خود بفرستید و آسیب شناسی کنید
  • دموی نهایی نهایی شده را به روشی که برای هر مشتری پسندیده تر است برایش بفرستید:
    • مثلا مشتری با دی وی دی راحت است که با پست ارسال شود
    • مشتری دیگری با آپلود در اینترنت و یا پیوست به ایمیل راحت تر است
    • مشتری دیگری دوست دارد به صورت فایل پی دی اف در Kindle آنرا بخواند

با وصل کردن حلقه ها، و استفاده از قدرت هر بخش در بخش دیگر به نتایج بسیار تاثیر گذار تری خواهید رسید.

همه ی افراد یک سازمان هر کدام در تیمی عضو هستند و باید خود را عضو یک جامعه ی واحد بدانند

مثل بازیکنان تیم فوتبال همگی باید هر روز همدیگر را عضو یک تیم بدانیم و نه ده ها تیم جدا از هم : البته جدا بودن این تیم ها برای مدیریت متمرکز تر حتما لازم است

/ 0 نظر / 46 بازدید